آموزش سواد رسانه ای در رسانه های جدید

آموزش سواد رسانه ای در رسانه های جدید



تمامی رسانه ها به قدری در زمینه پیامدهای شخصی، سیاسی، اقتصادی، علمی، روحی، روانی، اخلاقی و اجتماعی متقاعدکننده هستند که هیچ بخشی
از زندگی ما را دست نخورده و بدون تغییر باقی نمی گذارند. رسانه پیام است.

حصول هرگونه درک از تغییرات فرهنگی و اجتماعی بدون آگاهی از نحوه کار رسانه ها غیرممکن است. زمانی که نظریه پرداز مشهور رسانه، مارشال مک لوهان این متن را می‌نوشت ، از اینترنتی که ما امروز آن را می‌شناسیم، درک چندانی نداشت؛ چه رسد به سیل وسایل دیجیتال و شبکه‌های متنوعی که اولین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی با دسترسی مردم به اینترنت سر برآوردند.

 

دانلود مقاله:  آموزش سواد رسانه ای در رسانه های جدید

ff

سلامدفتر مطالعات و  برنامه ریزی رسانه cjt